Pay and Ride I, Valleröd

Även om det inte går så bra för tillfället med Gymir (jag skyller HELT och hållet på mig) känner jag ändå hur tävlingslusten triggas i gång mer och mer för varje dag som går. Vallerödslund ska ha en tävling den 18 mars som känns aktuell. Min plan är att tävla V5 och jag har fram till den 21 februari på mig att ta ett beslut. Vad gör det egentligen om det inte går så bra för oss, övning ger färdighet? Jag har tävlat en gång innan på Vallerödslund och då kom vi faktiskt tvåa i just V5 (Naggurs lätta KM).

Någon mer som känner sig sugen?


 
Jag och Gymir sist vi var på Vallerödslund, 2008 för att vara exakt. Minns att han var väldigt spänd, men steget var ändå fint, mest formen som blev lidande....


En något frusen Louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0