Varför så dålig update?

Idag har det inte direkt haglat in med inlägg - varför? Dels har jag varit i skolan ganska länge, vad vi gjorde där orkar jag inte gå in på, vill ni tvunget veta får ni läsa min egen blogg istället. Saga har stuckit till sin pappa i Malmö och där verkar det inte hända så hästiga saker, förmodligen därför hon inte har bloggat idag.
Jag har däremot skrittat Gymir en runda nu ikväll. Kom ihåg att det är älgjakt denna veckan, ta det försiktigt i skogen! Blev ingen lång runda eftersom jag slutade så sent idag och det snabbt blir mörkt. Vädret var för fint för att rida i ridhuset så det fick bli som det blev!
Nej, nu ska jag dega i soffan! Imorgon är det träning som gäller, och till helgen ska jag försöka hinna med en strandritt!

Trötta hälsningar Louise...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0