Saga Blixt Åman

Jag är lite busig nu, för jag tänker presentera Saga för er alla - vare sig hon vill det eller ej!
Saga Blixt Åman är snart 20 år gammal och är en galen filur som jag gärna umgås med. Hon är grym på att handskas med hästar i alla dess former och hon är Mrs. Awesomeness personifierad när det kommer till att rita. För tillfället jobbar hon på Restaurang Röken men i framtiden siktar hon på att bli hovslagare. Förutom att rita och handskas med hästar är hon också en väldigt bra fotograf och dessutom är hon modig nog att gå med gamla pyjamasbrallor på Coop - Saga är alltid Saga!
Precis som jag själv är Saga ett stort fan av alla Tim Burtons filmer. Båda två kan alla låtar i "Sweeney Todd" och "The Nightmare Before Christmas" och sjunger självklart alltid med när vi tittar på filmerna!
Detta var bara en ytlig liten presentation, hon får själv presentera sig närmre senare (om hon inte tycker att jag gjorde ett så fantastiskt jobb).

En vacker bild jag och Saga gjorde på oss själva för ett tag sedan (ursäkta mitt hår, men vi gick i högstadiet).

Kommentarer
Postat av: Camilla Prager

Vilken jättefin blogg ni har skapat! Bra gjort tjejer :-)

2011-10-07 @ 16:48:42
URL: http://ryttarcoach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0