Första inlägget BY LOUISE!

Okej allihopa, nu är det äntligen dags för mig att få skriva i min och Sagas gemensamma blogg för första gången. Visst har Saga gjort den superfin?!
Varför inte då börja med ett hästigt inlägg. Jag var ute och red på min musblacka springare idag när regnet helt plötsligt vräker ner. Jag var precis vid Djupadals golfbana just då och konstaterade att inte en enda jäkel spelade golf en dag som denna, men självklart är det någon galen hästmänniska ute och ränner i skogen. Sanna mina ord - en hästmänniska är minsann ingen vekling!
Nej, helt seriöst, jag ska upp tidigt imorgon och klockan är ganska mycket. Det får duga med några rader.
För övrigt kan jag ju säga att om jag varit en islandshäst idag hade jag hetat Baegifótur, vilket betyder med
vanskapt fot. Mina fötter ser nämligen inte riktigt kloka ut tack vare att ortopeden har
gått loss på dem med tåspridare
i silikon och läskiga inlägg som skaver i hålfoten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0